Pilates

Kinek ajánlott?

- kortól és nemtől függetlenül mindenkinek, aki valamilyen mozgásszervi problémával küzd (különös tekintettel a derékfájdalmak, csípőbántalmak, térdproblémák, és nem gyulladásos eredetű vállfájdalmak esetében).

- azoknak, akik több órás ülő munkát végeznek

- a nehéz fizikai munkából fakadó ízületi, és gerinc bántalmak elszenvedőinek

- fiatal anyukáknak, akik szeretnék visszanyerni szülés előtti formájukat, vagy enyhíteni derékfájdalmaikat

- azoknak, akik alakjukat izomzatuk szálkásításával és erősítésével szeretnék formálni, karbantartani

...ha otthon szeretnél tornázni…

Részemről azt ajánlanám, hogy a pilates mozgásformával ne otthon könyvből, vagy DVD-ről ismerkedj meg.
Akármennyire is kiváló könyvből vagy DVD-ből állunk neki a feladatok elsajátításának, ha nem ellenőrzi senki, hogy helyesen értelmeztük-e az instrukciókat, megfelelően másoltuk-e le a képen látott testhelyzeteket lényegesen kevesebb hatást - vagy semmit sem - érzékelünk a feladatok végzése közben. Nagyobb gond az, hogy ha nem megfelelően végezzük a feladatok, az sokat ronthat gerincünk és ízületeink állapotán is.